vasárnap, október 07, 2007

Vasárnap délutáni pihenőhöz



Nemrég az Nlcafén botlottam bele Erika10 receptjébe, és mivel imádjuk a túrót minden mennyiségben, gondoltam, vasárnap délutánra megsütöm.

Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki hozzánk hasonlóan túróimádó, ugyanis ez a süti csupa-csupa túró, nincs tésztája. Mennyei.


Aljnélküli túrós


1 kg túró

15 dkg lágy margarin

5 ek. búzadara

2 ek. liszt (fehér tönkölylisztet használtam, és csak 1 evőkanállal)

10-12 ek. cukor

4 egész tojás

csipet só

reszelt citromhéj

vaníliás cukor (2 csomaggal tettem bele)

1/2 csg. sütőpor


Tetejére


1 pohár tejföl (nálam Zott 20%-os)

1 ek. liszt

1 tojás



A hozzávalókat összekeverjük, és egy közepes méretű, kizsírozott, kilisztezett tepsibe öntjük.

A tetejére valókat is kikeverjük, és evőkanállal rácsurgatjuk a túróra, majd szépen elsimítjuk.

Előmelegített, forró sütőbe tesszük.


Kb. 150 fokon sütöttem, majd egy óráig. A teteje szépen megpirult.

Porcukorral meghintve tálaltam.

2 megjegyzés:

Motek írta...

Szioka!A suti nagyon finom,en a tejfolt a tetejere a sutes utan meg melegen kenem ra (egy kis porcukorral elkeverve)igy szepen "befelyezi" a sutit

lekvároskukta írta...

Szia!
Örülök, ha ízlett :)
Jó ötlet, amit írtál, majd kipróbálom úgy is.