szerda, november 28, 2007

Újabb szerzemények




Újabb kincseket kaptam. Nagyon boldog vagyok, ugyanis végre van nekem is gyömbérembercsaládom! Karácsonyra süthetem az emberkéimet. Nem is értem, hogy itthon miért nem lehet kapni ezt a kiszúróformát. Legalábbis én eddig sehol sem láttam. Imádom őket, úgyhogy már most azon gondolkozom, hogy fogom kidíszíteni a kisült emberkéket. A teákról pedig annyit, hogy a gyümölcsös (barack-passiógyümölcs) és a citromos-gyömbéres isteni finom, azokat kóstoltam eddig.

4 megjegyzés:

Mirelle írta...

Nem rossz, nem rossz :) Szóval ez a meglepi :) Hol tettél rá szert??

lekvároskukta írta...

Szia Mirelle!
Köszi:) Igen, ez az.
A könyv kivételével sajna minden angol:(
Remélem nem csalódtál a teában. A többi íz milyen?

Mirelle írta...

Húúú, meg kell majd néznem. azóta újabb alannyal gazdagodtunk :)

lekvároskukta írta...

Mesélj :)