vasárnap, május 18, 2008

Spárgás finomság


Kaldeneker György oldalán találtam rá erre a finomságra és rögtön elhatároztam, hogy elkészítem én is.
Leveles tészta (most Fabulo, a Plus-ból, pont 6 darab van benne) mindig van itthon, vettem isteni zöld spárgát hozzá.
Igazából, mivel pesztóm most nem volt és friss bazsalikomot sem kaptam, annyiban változtattam, hogy a leveles tésztalapokat szárított bazsalikommal elkevert házi paradicsomszósszal kentem le.
Ezután tettem rá paradicsomszeleteket, apróra vágott újhagymát, az 1 percig előfőzött spárgákat, majd megszórtam egy kevés friss rozmaringgal, Kotányi malom olasz fűszerkeverékkel és a végén reszelt sajttal. Házi kecskesajtos, valamint füstölt sajtos változatok készültek.
180 fokon kb. 20 percig sütöttem őket. Nagyon finomak lettek.
Eredeti recept itt.

Nincsenek megjegyzések: