hétfő, június 09, 2008

Meggyes ricottás torta


Nemrég Horvátországban isteni meggyes-ricottás tortát ettem.
Itthon aztán el is kezdtem keresgélni a receptek közt, mert mindenképp szerettem volna sütni én is egy ilyen finomságot.
KicsiVú-nál találtam meg azt, amelyik a leginkább hasonlított arra, amit kint ettem.
Beszereztem a ricottát is, úgyhogy már semmi sem állt a megvalósítás útjában.
Végig a receptet követtem, kivéve annyit, hogy nekem csak 500 gr. ricottám volt és 125 gr. krémsajtom. Én ezeket tettem bele. Most nem szórtam meg kókuszreszelékkel. Jéghidegen ajánlott fogyasztani, isteni!!!
A recept pedig KicsiVú-nál található.

/Én is magyar ricottát használtam hozzá/

2 megjegyzés:

kicsi vú írta...

:) Ez a jéghidegen fogyasztás nem is rossz ötlet! Örülök, hogy bevált a recept!

lekvároskukta írta...

:))
Én is, mert nagyon finom, gyakran meg fogom sütni.
Köszi :)