hétfő, október 13, 2008

Könnyű ebéd


Hozzávalók:

kb. 60 dkg csirkemellfilé csíkokra vágva
25 dkg gomba, felvágva
1 fej hagyma, apróra vágva
2 közepes paradicsom, felvágva
3 szál sárgarépa megpucolva, karikákra vágva
1 csg. zöldségkeverék (most Findus mexicana)
olaj

bors
bazsalikom, 2 ág kakukkfű


Szeretjük ezeket az egyszerű, zöldséges, könnyű serpenyős ételeket.
Ráadásul nagyon hamar el is készül.

A karikákra vágott sárgarépákat kevés vízben egy kis vajjal megpároltam.
A csíkokra vágott húsra pici olajat öntettem, megszórtam bazsalikommal, sóztam, borsoztam és állni hagytam.
A felvágott hagymát olajon megpirítottam, majd hozzáadtam a csíkokra vágott és befűszerezett húst (ki milyen fűszert szeret...lehet bazsalikom, kakukkfű...bármi), majd a paradicsomot.
Amikor már majdnem puha volt, hozzáadtam a gombákat, utána pedig a megpárolt répakarikákat. Dobtam rájuk 2 pici ág kakukkfüvet.
Mivel a fagyasztott zöldségkeveréknek nem kell sok idő, így azt a legvégén szórtam a serpenyőbe.
Nagyon hamar megpuhult minden és már ehettünk is.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: