csütörtök, október 30, 2008

A legújabb teáim


A legújabb két szerzeményem, bár a narancsos ajándék lesz, de mivel már kóstoltam ebből a típusból a zöld dobozos earl grey-t, ezt is bátran ajánlom.
Ajándéknak kitűnő, ráadásul 4- féléből is válogathatunk (a Cora-ban sikerült megvennem).
Érdemes beszerezni, mert eddig nemigen volt itthon kapható és igazi szálas tea van benne.

A másik tea a Hópelyhek tánca névre hallgat és csodás.
Rumos, narancsos, igazi téli, karácsonyi tea.
Egy kis mézzel, vagy anélkül, nálam tuti befutó lett!



6 megjegyzés:

Anyul írta...

A Hetedik Te magad légy!

Gyere és játssz velem!

www.hazisarkany.blogspot.com

Anyul

Lekvároskukta írta...

Anyul, köszönöm, vettem.

Zsiri írta...

És ami a legjobb, nem Hópelyhek tánca, hanem Hópelyhek tánka van a dobozra írva :) Najó, biztos nem mindegyikre, de mikor a mi családunk felfedezte, nagy kedvenc volt és sokat nevettünk emiatt az elírás miatt. Azóta nálunk ez a tea "Tánka" néven fut :)

lekvároskukta írta...

Szia Zsiri, ezt én is észrevettem :)
Viszont azóta is az az egyik kedvenc teám!

Zsiri írta...

Nekem egyik nagy kedvencem a Teekanne "Winter Time" téli teája. Kevésbé rumos, inkább fahéjas-narancsos. Isteni :)

lekvároskukta írta...

Én is szeretem :))))