csütörtök, november 13, 2008

Sült csirkemell zöldségekkel és sajtmártással


Hozzávalók:

csirkemellfilé (mennyiséget nem írok, attól függ ugye, hányan esznek)
só, bors, olaj
borsikafű, Kotányi olasz fűszerkeverék
1 zacskó (75 dkg) Iglo mediterrán zöldségkeverék
kb. 10 dkg vaj
30 dkg füstölt sajt reszelve
tej
1 dl tejszín
1 tk keményítő


A csirkemelleket szépen félbevágtam, kicsit kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, befűszereztem.
Egy serpenyőben megsütöttem őket, amíg szép színt nem kaptak.
A zöldségkeveréket kevés vajban és vízben megpároltam.

A sajtmártáshoz egy kis vajat hevítettem, rátettem a lereszelt sajtot, ami szépen kezdett olvadni.
Felöntöttem egy kevés tejjel és a tejszínnel, megszórtam egy picike borssal. Amikor a sajt teljesen elolvadt, beletettem a keményítőt. Megvártam, hogy rottyanjon egyet és kész is volt.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: