kedd, június 09, 2009

Csirkés saláta joghurtos - zöldfűszeres öntettel




Igazán remek ebéd kerekedett egy előző napi vacsorából.


Megmaradt egy egész nagy darab sült csirkemell, amit darabokra vágtam, kevés mézet csorgattam rá és lepirítottam olívaolajon. Felvágtam egy nagy jégsalátát, pár szem paradicsomot, uborkát, lilahagymát, piros kaliforniai paprikát, leöblítettem egy doboz kukoricát, keményre főztem 2 tojást, elkészítettem egy könnyű joghurtos öntetet (natúr joghurt, olívaolaj, aprított petrezselyem és bazsalikom, só, bors, fokhagyma), majd mindezt szépen elrendeztem a tányérokon.


Mit mondjak, nagyon finom lett!

3 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Azt elhiszem :)

Lekvároskukta írta...

Köszi Lúdanyó :-))

lúdanyó írta...

http://ludanyo.blogspot.com/2009/06/7-titok.html
cserébe :)
szóval, nézd meg, ha van kedved!