hétfő, június 08, 2009

Egy igazi kora nyári ebéd


Igazán semmi különös, mi mégis nagyon szeretjük. Csirkecombokat és melleket alaposan befűszerezek (só, bors, paprika, olasz fűszerkeverék, koriander, majoránna), beolajozok. Az újkrumplikat megmosom, besózom, olajozom. Mindent egy tepsibe helyezek, lefedem fóliával és mehet is a forró sütőbe olyan 180-200 fokra. Amikor már puha minden, leveszem a fóliát és hagyom, hogy megpiruljanak.
Tálalásnál megszórom jó sok friss petrezselyemmel.
Tejfölös uborkasalátával ettük, amihez az uborkákat megpucoltam, felvágtam, besóztam, borsoztam, reszeltem rá 1-2 gerezd (lehet több is) fokhagymát, állni hagytam, majd jó sok tejföllel leöntöttem.





2 megjegyzés:

Krisztina írta...

Szia!
Nálunk is az egyik kedvenc , paradicsom szezonban szoktam mellé dobni 5-6 nagy parit, ettől olyan finom szaft lesz alatta.
üdv Krisztina

Lekvároskukta írta...

Szia Krisztina!
Imádjuk paradicsomosan is!
+Paprikát is szoktam bele dobni, meg negyedekre vágott hagymákat. Isteni finom ;-)
Köszi, hogy benéztél!
Üdv: LKukta