hétfő, szeptember 14, 2009

Gombás "fasírt"


Anyukám ötlete alapján készült ez az étel, és nagyon, nagyon finom lett.

Két szelet rozskenyeret apró darabokra tépkedtem és beáztattam tejbe.
Kb. 50 dkg megpucolt gombát, 1 szál megtisztított sárgarépát lereszeltem.
A gombát a nagy lyukú reszelőn, a répát a kicsin.
A répát azért kinyomkodtam, majd összekevertem a gombával, a beáztatott kenyérrel, adtam hozzá 1 egész tojást, sót, borsot, kakukkfűvet, bazsalikomot és egy kevés reszelt füstölt sajtot, mert volt még maradék.
Az egészet jól összekevertem de mielőtt gombóckákká formáztam volna őket, a tenyeremben kinyomkodtam belőlük a felesleges vízet.
A gombócokat zsemlemorzsába forgattam jó alaposan, majd úgy, mint a fasírtot, kisütöttem mindegyiket.
Krumplipürét adtam hozzá.

Tényleg nagyon finom, érdemes kipróbálni, jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: