szerda, október 21, 2009

Pizza


Hozzávalók:


300 gr. kenyérliszt (BL-80)
1/2 teáskanál szárított élesztő
1 evőkanál olívaolaj
1 teáskanál só
170 ml víz
+ én most oregánót is tettem a tésztába


Természetesn a hozzávalókat kézzel is összedolgozhatjuk, de egyszerűbb, ha a kenyérsütőgép elvégzi ezt helyettünk, addig foglalkozhatunk a feltétek előkészítésével.

Nálam most a kenyérsütő dolgozott pontosan 45 percig, kelesztéssel együtt.
Amikor kész volt, kör alakúra nyújtottam és rápakoltam a következőket:
- paradicsomszósszal megkentem (most üveges passzírozott paradicsom volt, de sima pardicsomból is szoktam, akkor a héjától megfosztott paradicsomot pürésítem és fűszerezem - só, bors, oregánó, bazsalikom...-)
- apróra vágott sonkaszeleteket, kukoricát, paradicsomot, sok sajtot, meg olajbogyót.
- ha van gomba, azt is tegyük rá, nekem most nem volt.

Forró sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem.
Ebből az adagból 1 közepes kör alakú pizza lesz.

Nincsenek megjegyzések: