péntek, november 27, 2009

Müzliszelet


Hozzávalók:

15 dkg dió (mogyorót, natúr pisztáciát használtam)
5 dkg finomliszt
1/4 - 1/4 kávéskanál sütőpor, szódabikarbóna és só
10 dkg gyümölcscukor
5 dkg zabpehely
15 dkg aszalt sárgabarck apróra vágva
15 dkg magozott, aszalt datolya apróra vágva (én aszalt szilvát, áfonyát, barackot tettem bele)
2 tojás
1 vaníliarúd


A sütőt előmelegítjük 160 fokra és kibélelünk sütőpapírral egy 20x30 cm-es tepsit (egy pici jénait használtam).
A diót száraz serpenyőben megpirítjuk, majd apróra vágjuk.
Egy nagy tálba beleszórjuk az összes hozzávalót a tojásokon és a vanílián kívül.
Az egészet összedolgozzuk.
A tojásokat és a vaníliarúd kikapargatott belsejét kézi habverővel enyhén habosra verjük és ráöntjük a tálban lévő keverékre. Fakanállal jól összeforgatjuk.
Ezt az egészet ezután belesimítjuk a tepsibe és kb. 35-40 perc alatt megsütjük.

Forrás: Stahl magazin 2009. ősz-tél

4 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Nagyon szépek:))
És a fotó isteni:)))

lekvároskukta írta...

Nagyon köszönöm, aranyos vagy :))))
Uram besegített ám ;-)

L.Krisztina írta...

Hát úgy könnyű ha valakinek ilyen profi segítsége van :))))))

lekvároskukta írta...

Igen :)))
A képet azért én készítettem ;-)