hétfő, december 28, 2009

Mini stollenek




Ezt a sütit már jó rég kinéztem magamnak, s a karácsonyi sütik közül elsőként is sütöttem meg.
Frissen isteni finom volt, hiszen tele volt kandírozott narancs-és citromkockákkal.
Hosszútávon viszont nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, nekem túlságosan száraz lett.
Lehet, hogy velem van a baj, vagy valamit elrontottam, de én egy puhább sütire számítottam, az íze viszont nagyon jó.
Ettől függetlenül ajánlom kipróbálásra mindenképp.
Ja, és én reszeltem bele marcipánt is, bár nem nagyon éreztem benne.
A receptet a Házias Konyhán lehet megtalálni.

2 megjegyzés:

szazala írta...

Szerintem is kicsit száraz.Úgy terveztem,hogy sütök miniben is.és hagyományos stollent is,de utólag örülök,hogy csak aprók születtek!A családom dicsérte,hogy nagyon finom,(végül is mitől lenne nem az,mikor egy csomó finomságot belekevertem)de magáért beszél,hogy még van belőle:(!

lekvároskukta írta...

Nálunk ugyanez a helyzet, még mindig van belőle.
Én meg nem engedtem, hogy melegen egyék, pedig jobban jártunk volna :))) Úgy finomabb volt...