hétfő, december 14, 2009

Nigella csokis - körtés sütije




Elég régen láttam Nigella egyik műsorában ezt a sütit. Nagyon kívánatosnak tűnt, le is firkantottam egy cetlire, amit aztán persze jól elkevertem. Pár hete eszembe jutott , és szerencsére a neten rátaláltam a receptre is ezen az oldalon.
Nagyon egyszerű, viszont annál finomabb. Ezt is imételtük.

Egy pitetálat kiraktam megpucolt, feldarabolt körtékkel (kb. 3 db kellett, ha jól emlékszem).
125 gr. cukrot elkevertem 150 gr. puha vajjal, adtam hozzá 2 tojást, vaníliát, 125 gr. lisztet, 1 tk. sütőport, 1/4 tk. szódabikarbónát, kb. 2 ek. kakaóport.
Az egészet ráöntöttem a körtékre és ment a sütőbe 200 fokra 30 percre.
Nagyon finom lett, bár én picit túlsütöttem és nem lett annyira szottyos, de nem is baj.
Tejszínhabbal ettük :))

4 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Olyan jó szaftosnak látszik :)) Imádom csokit és a körtét is :)

lekvároskukta írta...

Igen, az :)
Szerintem picit túlsütöttem, mert eredetileg még szaftosabbnak kéne lennie.
Jó párosítás, az biztos.

Ami írta...

Mmm, nagyon guszta :)
Sokban hasonlít a recep is, ezt a variációt is ki fogom próbálni. Nyami :)

lekvároskukta írta...

Köszi!!!!
Ugye???? Biztos ízleni fog, elvileg szaftosnak kell lennie a belsejének, én kicsit túlsütöttem, de nagyon jó volt.