csütörtök, január 07, 2010

Az én Angyalkám :)



Így január elejére a mi Angyalkáink is eltaláltak egymáshoz, ugyanis az történt, hogy Lorival egymás Angyalkái voltunk :))
Egy-két akadály felmerült, de végülis célbaért mindkettő és ez a lényeg.
Csodás csomagot kaptam, tele mindenféle földi jóval.
A csomagolás is gyönyörű volt, a kosárban megbújt ágacskák még mindig illatoznak.

S hogy mik voltak a csomagban:

- karácsonyi birsalmakompót
- körtebfőtt
- házi paradicsom olaszosan
- nektarin-birs-fahéj lekvár
- sárgabarck lekvár fahéjjal
- szilva jam
- sárgabarck lekvár
- mini zöld paradicsom savnyúság.

Mindegyik nagyon gusztusos, alig várom, hogy felbontsam őket, de még mindig a fa alatt pihennek a kosárkájukban :))

Kedves Lori, nagyon szépen köszönöm a csodás ajándékokat :))))







4 megjegyzés:

Lori írta...

Nagyon szívesen, örülök, hogy örömet szereztem. Remélem, hamarosan kóstolás lesz a vége, mert én most így fogorvos előtt beletörtem ám a tőled kapott csokiba. Kell az erő, na. :o))))

lekvároskukta írta...

Hú, szegény nagyon drukkolok neked!!!
Hamarosan pedig úgyis felbontom valamelyiket :))

szepyke írta...

Gratulálok, csodaszép ajándékot kaptál!:)

lekvároskukta írta...

Köszi Szepy :))