szombat, január 09, 2010

Currys csirke és változatai




Régebben már írtam a currys csirkéről, azóta számtalan változatát elkészítettem.
Nagyon szeretjük, viszonylag gyakran esszük is.

A legelső változatban csak csirke volt, meg kukorica, azóta csináltam már húsmentesen is párszor, gombával, kukoricával, csicseriborsóval (üveges volt, nem kellet főzni, csak lecsöpögtetni alaposan).
Készülhet full extrásan is, mint most:  csirke, gomba, kukorica, csicseriborsó, valamint csirke, gomba, kukorica változatban is.

Aki szereti, ananászdarabokkal is dúsíthatja.
Lisztet már nem keverek a tejfölbe, maximum egy kevés keményítőt, de azt sem mindig.
A recept ugyanaz, mint amit már leírtam.

Én a rizsbe külön keverek magamnak egy kis mazsolát is, nagyon szeretem így.

Nagyon egyszerű, gyors és laktató étel.

5 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Imádom a rizst :) és hozzá minden változatban a tejszínes húsikat, nagyon guszta lett:)

lekvároskukta írta...

Köszi :)))
Én is imádom, ez most barnarizzsel készült.

DeeDee írta...

Szia!Légyszi kukkants, be hozzám!

Lori írta...

Nézz be hozzám kérlek! Meglepi! http://lorikonyha.blogspot.com/2010/01/dijat-kaptam.html

lekvároskukta írta...

DeeDee, Lori, nagyon köszönöm :))))