kedd, január 19, 2010

Rántott sajt "mackósajtból" :))





Imádjuk a rántott sajtot, az biztos. Mivel nem igazán eszünk más rántott jellegű dolgokat, így ez bőven belefér úgy gondolom.
Én a dupla panírozásra és forró olajra esküszöm, tehát liszt+tojás+morzsa, majd megint tojás+morzsa.
Ezután mehet is a jó forró olajba, amiben pirulásig sütöm őket.

Most a hagyományos sajtok mellé sütöttem egy kis "mackósajtot" is, ami igazából az a tehenes francia sajt volt (La vache qui rit), nem jut eszembe a neve, mert mackót nem kaptam.
Csináltam dupla panírosat is, meg simát is, egyik sem folyt ki.

Nagyon finom, kicsit macerás a picurka háromszögeket panírozgatni, de megéri :))

Nem bírom ki, hogy a sajt mellé ne egyek valami lekvárfélét, újabban egy nagyon finom üveges vörösáfonyát találtam, a Rolnik cég gyártja és a Metro-ban lehet kapni, máshol legalábbis én még nem találkoztam vele.
Pontosan vörösáfonya szirupban és nagyon finom.

Jó étvágyat :))






13 megjegyzés:

Gabah írta...

Rántott mackó! Jóóóó! :-)))

Chef Viki írta...

Juj, ahogy ez olvadhatott... Juj!

Moha írta...

De kis csinosak lettek! Ez a tehenes is ilyen ömlesztett Mackó jellegű? Mert azt nálunk nem szereti senki, akkor marad a trappista. De az áfonya jöhet hozzá nekem is!

Névtelen írta...

Mackót - mármint sajtot mindig tartok itthon. A Csárdás is jó. Nagyon finomak lehetnek rántva! A Rolnik márka, különösen a savanyúságok jók. Lengyel gyártmány, az ottani alapanyagok jók, megbízhatók, vegyél nyugodtan.
Tetszik a blog! Zsuzsa

lúdanyó írta...

Nagyon guszta lett ! És a kép is igen jó :)

Dorothy írta...

Szia, nagy örömre szolgált, hogy megláttam az oldaladon a linkemet, sőt még a fotót is, hmmm...éppen lekibuki-t sütöttem, ez a rántott sajt nagyon tetszik, erre szoktuk azt mondani, hogy "...hú hogy ez nekem nem jutott eszembe.." nagyon jóóóó...
Amikor legközelebb rántott csirkemájat készítek, ígérem sajt is lesz rántva (az is hasonlóan "macerás" kaja) :))

lekvároskukta írta...

Gabah, köszi :)))))))

Viki, igen, olvad rendesen és olyan jó bekapkodni a kis falatkákat :))

Köszi Moha :) Igen, olyan jellegű, kár, hogy nem szeretitek :(

Köszi Zsuzsa :) Örülök, hogy benéztél! Megnéztem a Rolnik oldalát, rengeteg termékük van, nagyon guszták. Kár, hogy kevés helyen lehet kapni. Köszi az infót!

Kedves Lúdanyó, köszönöm, aranyos vagy :))

Köszi Dorothy :)
Próbáld csak ki, nagyon finom!
Lekváros buktát szégyen szemre még nem sütöttem :))))

lekvároskukta írta...

Moha, meg akit még érdekel, megkerestem azt a sajtot, és belinkeltem, meg tudjátok nézni :)

szepyke írta...

Emlékszik valaki a Mesesajtra? Az rántva???:))))

Ez mekkora ötlet, szédületes vagy!:)

L.Krisztina írta...

Hű imádom! Én a téliszalámisat rántottam ki , nekem nagyon ízlett:)))
Az áfonyalekvár hát az valami csoda :) Én az IKEA-ban szoktam venni, most találtam ott bodzás narancsosat is , hűűűűű az milyen finom:)))
Küldtem mailt!

lekvároskukta írta...

Köszi Szepy :)
Én emlékszem, de lehet még azt kapni?

Köszi Kriszti! Tényleg, nekem is van még egy IKEA-s áfonyám :)
Válaszoltam ;-)

szepyke írta...

Nem tudom..:)

lekvároskukta írta...

Na, majd akkor figyelem :)