kedd, február 02, 2010

Gyümölcsrizs - meggyel és tejszínnel



Nagyon egyszerű, biztos mindenki ismeri, de azért leírom, hátha valakinek jól jön majd a recept :)

Kb. 2 csésze megmosott rizst feltettem egy kivizezett lábasba (hogy ne égjen oda) főni 2x annyi tejjel.
Tettem bele házi vaníliás cukrot, reszelt citromhéjat, kevés vajat.
Addig főztem, amíg meg nem puhult az egész. Közben azért kevergettem is, nehogy odakapjon.
A végén tettem bele nádcukrot, amikor pedig kihűlt kimagozott meggyszemeket.
Végül belekevertem 2 dl habbá vert tejszínt is.

Isteni, könnyű, habos, pillanatok alatt elfogyott :))

7 megjegyzés:

Zsiri írta...

Nagyon guszta, nővérem imádja, nem is bonyolult, azt hiszem fogok csinálni :-) Igazán majd valami friss gyümölccsel lehet az igazi, pl májusi eperrel :) A tányér pedig nagyon szépséges :)

Puszedli írta...

A hétvégén annyi ilyet ettem málnával, hogy most egy ideig nem is bírok ránézni. Imádom! A tányérodat is.. :)

Bouillabaisse írta...

Szuper ötlet, megyek is a konyhába, ez lesz az uzsonna. Torkos Gézengúzom de fog örülni :)

szepyke írta...

Én rá bírok nézni, sőt nagyon is, sőt, nagyon, nagyon!:)

lekvároskukta írta...

Zsiri, köszi :) Azért meggyel is nagyon szuper! Imádom a tányért, Karácsonyi ajándék :)
És vannak még tálak is, de nagyon féltem őket, még nem használtam, pedig gyönyörűségesek!

Puszedli, köszi! Júj, málnával is mennyire jó lehet...Na, azt hiszem lassan felavatom azokat a tálakat is ;-)

Bouillabaisse, örülök, hogy benéztél ;-)
Remélem jól sikerült az uzsonna!

Szepy, akkor nem tart vissza semmi sem ;-) Küldenék, de ez még a múlt héten volt, akkor is egy szemvillanásnyi pillanat alatt elfogyott :)

L.Krisztina írta...

Nagyon finom imádom!!!!!!!
Sietek a tányérkámmal:)))

lekvároskukta írta...

:))))
Jaj, de kár, hogy már a múlt héten elfogyott :((
Legközelebb repítek neked :)