kedd, február 16, 2010

Kakaós csigabigák


Nagyon szeretjük a kakós csigát. Régebben készítettem is, igaz csak simán leveles tésztából, ami finom ugyan, de hát nem az igazi.
Most viszont már jó ideje akartam sütni és amikor megláttam EZT a képet, elvesztem.
A hozzávalókat a kenyérsütőgép szépen elkeverte, dagasztotta, megkelesztette, nekem csak annyi dolgom volt, hogy a tölteléket összerakjam, megkenjem vele a tésztát, feltekerjem, felvágjam.
Egyébként ajánlom, mert ez nem az a típusú csiga, hogy szórjuk meg a tésztát kakóval, cukorral (bár úgy is nagyon finom), hanem egy kenhető töltelékkel dolgozunk, ami nagyon jó, mert jól kezelhető, nem folyik ki és nagyon finom.
Nekem ez a forma pedig kifejezetten tetszik, ráadásul nagyon gusztusos.
Margit2 receptje egyébként, ami itt található, ezúton is köszönet érte :))
Tökéletes lett a tészta, mindent úgy csináltam, ahogy le van írva.
Úgyhogy csigázásra fel :))



4 megjegyzés:

Zsiri írta...

Nagyon guszta csiguszok :)

lekvároskukta írta...

Köszi Zsiri, aranyos vagy :))

szepyke írta...

Anyám, de jóóóóóóóóóóól néz ki!
Uramisten, de tényleg!:)

lekvároskukta írta...

Nagyon kedves vagy Szepy, köszönöm :))))