szerda, február 10, 2010

Mindent be a tepsibe!




Egyik nap, gyorsan összeszedtem, amit találtam itthon, mindet betettem egy tepsibe, aztán mentek a sütőbe.

Ezeket találtam:

- kis darab csirkemellfilé
- 2 fej hagyma
- 2 szegény aszott paprika
- 1 paradicsom
- néhány fej fokhagyma
- pár darab maradék répa
- 3-4 szem krumpli
- gomba.

Mindent megmostam, pucoltam, darabokra vágtam, majd betettem a tepsibe.
A gombákat a vége felé adtam hozzá, mert ugye nekik nem sok idő kell.
Szórtam rájuk rozmaringos olívát, majorannát, sót, borsot, kevés bazsalikomot, kakukkfüvet.
Jól összekevertem, letakarva megsütöttem (180-200 fokon), majd a végén a fóliát levéve még kicsit rájuk pirítottam :)



7 megjegyzés:

Juhász Andrea írta...

Köszönöm, hogy olvasóm lettél :)

szepyke írta...

Jézusom, de szeretem az ilyet! Minden bele, a legjobb kaják így jönnek létre:)

lekvároskukta írta...

Andrea, én is köszönöm :))

Szepy, mi is nagyon :)
Amint látható, elég gyakran készítek ilyesféle egyszerű ételeket :))

L.Krisztina írta...

Nagy kedvenc nálunk is:))
Olyan szép színes :)))))

lekvároskukta írta...

Köszi :)))
Még szebb lenne, ha már lennének rendes zöldségek, de így is jó ;-)

Zsiri írta...

Nagyon jól néz ki, és mellette könnyen megvan! Mentettem a jó kis vacsik közé;)

lekvároskukta írta...

Köszi zsiri ;-)
Biztos ízleni fog, végülis bármilyen zöldség jó, amit szeret az ember.