kedd, március 16, 2010

Aranygaluska



Az aranygaluska sosem tartozott a kedvenc desszertjeim közé, mondhatni nem szerettem.
Sütni sem sütöttem soha. Egészen idáig, ugyanis most egy jeles napra készítettem Valakinek, aki imádja :))
Rögtön tudtam, kinek a receptjéhez fogok nyúlni, emlékeztem is, hogy nemrég készítette.
Moha, nagyon köszönöm :))
Annyira szuper lett a tésztája, öröm volt vele dolgozni.
Mindent úgy csináltam, ahogy Moha leírta. Az elején soknak tűnt a vaj, meg a dió, ahogy összekevertem a cukorral, de a végére mind elfogyott.
Csak annyit tennék hozzá, hogy nálam legalább egy órát sült, de lehet, hogy azért mert vastag falú tálban sütöttem, valamint nem volt teljesen bemelegítve a sütő, nehogy szétrepedjen a tál.
A sodó is isteni lett, csak nagyon kevés (nekünk) :)))

Még én is ettem beleőle, nagyon, nagyon finom lett.
Aki szereti, süsse meg, jó étvágyat :))

(Recept Mohánál, katt a nevére :)

4 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Nagyon guszta lett a fotó:)))
Mi is nagyon szeretjük,én is rengeteg sodót szoktam rárakni:)))
hogy olyan jó szottyos legyen :))
Jó az új rucid !!!!
Már nekem is kéne változtatni , de még gyűjtőm az erőt.

lekvároskukta írta...

Köszi szépen :)))
Igen, sok sodóval a legfinomabb!
Bár a reggeli kávém mellé is jólesett egy-két falatka belőle :)

Köszönöm, én is variálok mostanában a kinézetet illetően, ez most nekem is tetszik.
Pedig azt a hóvirágos képet imádom ám :)))) Az még aktuális is egy darabig ;-)

szepyke írta...

Nah, van pár dolog, amivel nagyon le lehet venni a lábamról.. Ez is az!:)

lekvároskukta írta...

:))) Köszi!