kedd, március 02, 2010

Csak egyszerűen



Mostanában sokszor "csak" ilyen kis egyszerű, de finom ételeket készítek.
Nem vágyom nehezebb, bonyolultabb dolgokra.
Még szerencse, hogy már annyi a gasztroblog, így mindig találok valami jó ötletet, ahogy most is.
Gizinél  láttam meg ezeket a helyes kis gombákat, el is készítettem gyorsan.

Azért a sütőbe bedobtam néhány szem feldarabolt, fűszerezett krumplit is, majd amikor már majdnem jók voltak, melléjük tettem a gombafejeket, amiket előtte sóztam, borsoztam, megszórtam füstölt sajttal és kevés kakukkfűvel.
Egy nagy tál salátával ettük.


3 megjegyzés:

Gizi írta...

Köszönöm hogy megemlítetted, hogy nálam láttad, és belinkeltél!!
Nagyon guszta lett a gombád, és a krumplival is biztosan nagyon finom volt. Én is újra beütemezem még a héten. Valóban egyszerű és finom. :)

L.Krisztina írta...

Várlak nálam:))))
A fotó nagyon guszta lett :)))))

lekvároskukta írta...

Kedves Gizi!
Örülök, hogy benéztél :)
Ne viccelj, nekem így természetes :)
És köszi a receptet, nagyon finom!
Üdv: LK


Köszi Kriszti :))
Voltam nálad, nagyon köszönöm!