szerda, március 17, 2010

Juhtúróval töltött baconbe csavart csirkemell falatkák



Egy kis darab csirekmellfilét apró szeletkékre vágtam, kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, kevés bazsalikommal megszórtam.
Egy-egy szeletre tettem juhtúrót, kb. 1 teáskanálmyi adagot (nagyon picike szeletkéim lettek), és befedtem egy másik hússzelettel. Ezután baconbe csavartam és jól megtűztem hústűvel, meg fogpiszkálóval, hogy ne essenek szét.
Néhány szem krumplit felkarikáztam, fűszereztem, majd tepsibe tettem. Vajdarabokat is tettem rájuk.
A krumplit a csirkecsomagokkal együtt tepsibe tettem, a csomagokra öntöttem még néhány csepp olajat és mentek az előmelegített sütőbe.
Pirulásig sütöttem őket kb. 180 fokon.
Vegyes  zöldköretet adtam mellé.

8 megjegyzés:

Ami írta...

Ez egy szuper párosítás, csirke+bacon+juhturó. Imádom :) Rábeszélem a férjemet, hogy készítsen nekem ilyet, úgy is ő főz ezen a héten :)))).

lekvároskukta írta...

:)))
Jó étvágyat nektek. Tényleg nagyon finom, mégis ritkán készítem, nem is értem, miért...

"saját levében" írta...

Vagy a vakud jó, vagy a fények, vagy a kaja, vagy mindhárom!

lekvároskukta írta...

:)))

Csodás napsütés + finom étel + fényképező :)
Köszi!

L.Krisztina írta...

Hű ezt imádom:))) Nagyon szép lett a fotó :))!!!!!!!!!!

lekvároskukta írta...

Én is :)))
Köszi szépen ;-)

szepyke írta...

Jaj, ez a kép... Cukorborsó? Imádom!:)

lekvároskukta írta...

Köszi :)) Én is imádom :)
Ez valami wellness zöldségkeverék volt.
Cukorborsót néha látok, lehet vagy 10 dkg, 1000.- ft körüli áron :O