péntek, június 11, 2010

Aki még nem unja...spárga



Ezt sem most készítettem, mégis megérdemli, hogy felkerüljön ide, annyira egyszerű és finom.
Tudom, a spárga is lassan lefut, bár még mindig lehet kapni, sok blogon is láttam, mégis beírom, hogy emlékezzek rá és jövőre is elkészítsem.

A spárgákat (500 gr.) megmostam, az aljukat letörtem, kb. négyesével-ötösével csoportosítottam őket, fektettem rájuk mozzarella szeletet, meg egy kevés bazsalikomot, végül betekertem baconbe.

Nagyon kevés olívát locsoltam rájuk, sóztam, borsoztam és mentek is a 180 fokos sütőbe pirulásig.

Petrezselymes újkrumplit és egy túrós - joghurtos - zöldfűszeres (friss bazsalikom, petrezselyem) mártogatóst készítettem még hozzá.

Mennyei ebéd, vagy vacsora, főleg kánikulában!




6 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Hát ez valami fantasztikusan finom lehet:))))))))

lekvároskukta írta...

Köszi :)))
Tényleg az, próbáld ki, és nagyon hamar megvan!

Millie írta...

Mi is szeretjük!

http://pakosztos.blogspot.com/2010/05/gyors-tavaszi-ebed-spargabol.html

lekvároskukta írta...

Látom, nagyon guszta :)
Jó sokan készítették idén, ahogy nézegettem.

Ami írta...

Sokféleképpen készítettem spárgát, de így még nem. Jövőre ki fogom próbálni.

Kissé régi bejegyzéshez kissé elmaradt komment: az epres túrógombóc valami mennyei volt ;). pussz érte!

lekvároskukta írta...

Ami, talán még idén is kapsz, én legalábbis még mindig látok spárgát!

:)) Egészségetekre! Örülök, ha ízlett!