csütörtök, június 24, 2010

Amikor mindenből csak egy kevés van otthon...


Ez az ebéd tényleg úgy készült el, hogy összeszedtem, amiket találtam a hűtőben.
Volt maradék bacon, csirke, pesztó, krémsajt.

A csirkemelleket félbevágtam, kiklopfoltam, sóztam, borsoztam, egy részüket megkentem pesztóval, a többit krémsajttal, baconbe tekertem mindet, összetűztem, és mentek is a 180 fokos sütőbe, amíg meg nem pirultak.

Petrezselymes krumplit és tejfölös uborkasalátát készítettem hozzá.

Nagyon, nagyon finom volt!

16 megjegyzés:

Ami írta...

Amindenit! Ez mennyei lakoma volt! :)
És nem hívtál meg vacsira, ejnye!!! :DDD

lekvároskukta írta...

:)))) Köszi!!!!!
Tényleg az, és tök egyszerű, próbáld majd ki!
Hívtalak én, de az eperhalom alatt biztos nem hallottad ;-))

Bianka írta...

De ebből a sokból rittyentettél egy igazi finomságot

lekvároskukta írta...

:))

Ami írta...

Eperhalom :DDDDDDDDDDDD, hát bizisten nem hallottam a hívásodat :DDDD.
Bár most már inkább répahalom és újkrumplihalom, egyfolytába azt kapom az imádott Anyósomtól :).Már rántottam is répát és krumplit is :P, meglepően finom!

mandy tarragon írta...

Szuper :)

lekvároskukta írta...

Ami ;-)))
Hú, a rántott répa nagyon finom! Van is egy kaja, tavaly óta várakozik, hogy feltegyem, majd meglátod, milyen jó, csicseriborsóliszt kell hozzá.

Mandy, köszi :)))

Ami írta...

Kiváncsivá tettél! Szegény recept, ilyen sokat vár, hogy publikálják? :) Várom nagyon!

lekvároskukta írta...

Hát igen, sajnos ez van :((
De felteszem, az tuti!
Biztos tetszeni fog :)

Zsiri írta...

Méghogy maradékok,nagyon guszta :)

lekvároskukta írta...

Zsiri, köszi szépen :)

m írta...

Kipróbálnám a hétvégén... milyen jó ötlet! és köszi h nálam jártál, mindig szívesen látlak:)
Merci

Lekvároskukta írta...

Szia Merci :))

Üdv nálam! Próbáld is ki, nagyon finom.
Köszönöm a kedves fogadtatást, aranyos vagy, és megtisztelsz, hogy benéztél és feliratkoztál ;-)
Én meg jót gyönyörködtem a képeidben :)
Minden jót! LK

L.Krisztina írta...

Szia !
Mi van veled?
Írok mailt

lekvároskukta írta...

Helló :)
Köszi, semmi különös.
Nem kaptam e-mailt..
Veled minden ok?

Ami írta...

Mizujs veled Kuktácska? :)

Ébresztőképpen kukk be hozzám :)
Cserébe kérek egy receptet! :)
De finyomat!