szerda, június 16, 2010

Könyvújdonságok és kávé



Nagy örömmel olvastam az Alexandra hírlevelében, hogy nálunk is megjelent a híres ausztrál szakács, Bill Granger könyve.
Régebben nagyon sok műsorát láttam és mindig hihetetlen jókat főzött.
Ráadásul mindezt úgy adta elő, hogy a főzni nem tudók és úgy érezték, ez gyerekjáték.
Most két helyen is 20% kedvezménnyel lehet megvásárolni, itt és itt.



A másik két új könyv a már ismert Kulinária sorozatból való.
Nekem a görög és az olasz van meg, mindkettőt imádom. Csak nézegetni is egy élmény ezeket a könyveket.
Most kiadták a spanyol és a francia részeket is.
Hú, az ember csak győzze pénztárcával, mert ha ezek is annyira jók, mint az előzőek....











Végül pedig egy hír, aminek a kávérajongók fognak a legjobban örülni!
Kis hazánkban is megnyílt az első Starbucks kávézó, méghozzá a West End bevásárlóközpontban.
Eddig még ugyan nem volt szerencsém hozzájuk, de egyszer tuti kipróbálom majd.












5 megjegyzés:

szepyke írta...

Yesssssssssssssss!
Starbucksozunk egyet?
Hívhatnánk Krisztinát is, és csak döglenénk a fotelokban, persze, ha vannak..:)))

lekvároskukta írta...

:))
Persze, simán!
Oké! Bár fotelokat nem nagyon látok..

L.Krisztina írta...

Jövök jövök :)))))))!!!!!!!!!!!!

Ami írta...

Starbucks számomra egy kánaán, Angliában egyfolytában ott kávéztam. És végre kis hazánkban is lesz :) Szupi! Csak kár, hogy nem pesti vagyok...

lekvároskukta írta...

Kriszti, oké :))

Ami, tényleg kár, de csak jöttök majd valamikor Pestre ;-))