hétfő, június 21, 2010

Túrós palacsinta kicsit felturbózva



Egy tartlams leves után jó kiegészítés lehet ez a desszert.
Palacsintát sütöttem, pikk-pakk meg is voltam vele, igaz nem lett sok, kb. 8 darab, de bőven elég volt.
A túrós palacsinta amúgy is nagyon töm.
Kikevertem a túrót (50 dkg túró, vanília, tejföl, porcukor, citromhéj), megtöltöttem vele a palacsintákat, szépen legyezőformára hajtogattam őket, nyakonöntöttem egy adag vaníliás pudinggal, és bőven megszórtam eperrel.

Szerintem iszonyat laktató, de kicsit különlegesebb, mintha csak simán feltekernénk a palacsintákat.
Hátha más is kedvet kap, én meg, hogy emlékezzek, ilyen is volt...

Jó étvágyat!

7 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Hű ez valami fantasztikusan finom :)))))
Eper, túró, palacsinta Imádom őket:))
Most simán lecsúszna belőle a kávémhoz :)))
Mindjárt hívlak !!!!!
Ja átlapoztam a Bill Granger könyvét előtte még nem ismertem, na köszi, most meg vágyakozhatom utána !!:)) Nagyon tetszett !!!! Listára került !!

családi tűzhely írta...

Hú-ha, ez nagyon guszta!

Ági, aki főz írta...

Ezt nagyon megkóstolnám!

lekvároskukta írta...

Köszi Kriszti!
Én még élőben nem láttam a könyvet, de biztos nagyon jó!

Családi tűzhely, köszönöm szépen!

Ági :))) Köszi!

lekvároskukta írta...

Kriszti, írok mail-t!

Ami írta...

Ahh... bevágnám az egészet! Annyira gusztusos!
Csorgatom itt a nyálam, és úgy beleharapnék ebbe a palacsintába. Nyami!
na befejezem az áradozást. :)

lekvároskukta írta...

Aranyos vagy, köszi :)))