kedd, október 19, 2010

Vége!?




Nagyon, nagyon régóta fogalmazódik bennem ez a bejegyzés, most végre eljutottam idáig, hogy meg is írjam.
Úgy érzem tartozom az olvasóimnak (akiknek ezúton is köszönöm a kitartást) annyival, hogy legalább egy kis életjelet adjak magamról, ha már lassan 4 hónapja nem írtam egy sort sem.
Köszönöm a látogatásokat, a megjegyzéseket, meg a feliratkozásokat :)
Nagyon sok minden történt ebben az évben, amiket nem részleteznék, mert nem ide tartozik, de ezeknek a dolgoknak a hatására változtam én is, ami persze a blogra is kihat. (Ez az év mondjuk amúgy is a változások éve mindenkinél).
Azt vettem észre az utóbbi hónapokban, hogy már egyáltalán nem érdekel a blog.
Késztetést sem éreztem arra, hogy bármit is leírjak.
Ráadásul most semmi fantáziám, hogy ötletes ételeket találjak ki és főzzek meg.
Pedig természetesen főztem rendesen, de már nem jut eszembe, hogy az ételt rögtön le is fényképezzem.
Valahogy érdektelenné vált ez az egész dolog a számomra.
Na nem mintha olyan sok bejegyzést írtam volna, de azért ilyen hosszú szünetre még nem volt példa.
Pedig már 3 éve, hogy elkezdtem az egészet.
Szegény Kuktát egyszer sem köszöntettem fel, nem vagyok az a típus...
A számomra kedves blogokat megpróbálom követni, többé-kevésbé sikerül is, viszont olyannyira sok gasztroblog lett az utóbbi 1 évben, hogy képtelenség nyomon követni a történéseket.

Ez a bejegyzés azért is íródott, mert még mindig nem tudom, mi legyen....
Valami elveszett, ami eddig megvolt és most nem nagyon találom.
Törölni biztos, hogy nem fogom, de hogy mikor tér vissza a kedvem, lelkierőm, vagy egyéltalán visszatér-e, azt nem tudom.

Azért azt mindneképp leírom, mert büszke vagyok rá nagyon, hogy én is részt vettem a Kifőztük Karácsony "akcióban", úgyhogy nálam is jelen lesz van a picike logó, amint sikerül normálisan beillesztenem az oldalsávba.
Köszönöm nekik a részvételt, meg azt a rengeteg munkát, amit hónapok óta folytatnak és nagy örömmel tölt el, hogy én is a részese lehetek.
Hamarosan azért írok erről egy rövidke posztot :)

Van még egy dolog, amit megemlítenék, mert az is egy nagyon jó kezdeményezés :)
DP elindította a csodás provence.hu oldalt, ami kötelező minden Provence imádónak!
Gyönyörű képek, beszámolók, receptek, egyszóval minden, ami Provence.
Ha minden úgy alakul, elvétve ott is megtalálható leszek majd ;-)

Majd meglátjuk mi lesz, addig is mindenkinek a legjobbakat kívánom!

Lekvároskukta

12 megjegyzés:

Ami írta...

Sajnálattal olvastam soraidat... :(
De megértelek, 3 év hosszú idő, és én úgy veszem, hogy tartasz egy hosszabb pihit, és várunk vissza!
Majd amikor kedved lesz!

És remélem, hogy semmi komolyabb baj nincs magánéletileg!

puszillak Kuktácska!

lekvároskukta írta...

Drága Ami!

Nagyon köszönöm Neked!

Én is puszillak :)

(Magánéletileg ok minden :)

Ildinyó írta...

Nagyon sajnálom! :( Biztosan (remélem) ez csak átmeneti dolog! Egy kis alkotói válság vagy valami olyasmi! :) Mi visszavárunk! :)
De addig, amíg Te nem élvezed, addig tényleg nem szabad erőltetni semmit, mert akkor mi értelme.

lekvároskukta írta...

Ildinyó, köszönöm szépen kedves soraidat!
Nagyon aranyos vagy!
Csak már elég régóta tart ez a "válság" :(
Majd meglátjuk mi lesz...

Zsiri írta...

Nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy jelentkeztél. Időnként be-benéztem Hozzád, és örülök, hogy azért megvagy. Remélem lassacskán kifundamentálod, hogy szeretnéd-e ezt tovább folytatni, de erőltetni tényleg nem szabad. Totkon remélem azért, hogy visszavárhatunk, ha viszont máshogy döntesz, akkor pedig nagyon köszönöm a sok remek receptet és a kedves hozzászólásokat :)

Üdv: Zsiri

u.i.: a héten kezdjük építeni a karácsonyi vásárt a Pálmaházban, idén is lesznek meglepetések, és elárulom, hogy kedvenc sorozatod is többféle darabbal bővült az idén ;)

lekvároskukta írta...

Kedves Zsiri!
Örülök, hogy látlak :)
Én köszönöm Neked!
Végleg nem tűnök el, az biztos ;-)
Ugyanúgy megyek hozzád is, ahogy eddig is :)
Köszönöm, hogy írtál!
Érdekes, de pont a napokban jutott eszembe, hogy biztos lassan elkezditek a készülődést.
Már nagyon kíváncsi vagyok, biztos szuper lesz (mint mindig)!

Minden jót: LK

lúdanyó írta...

Sajnálom, hogy te is eljutottál idáig, de teljesen meg tudlak érteni.
Azért, ha lesz megint GBT, jó lenne, ha te is eljönnél :)

szepyke írta...

Drága Lekvároskukta!
Pihenj, felejtsd el a blogot, aztán majd feltöltődve visszatérsz.
Abból a kávézásból nem engedek, úgyhogy hamarosan úgyis találkozunk!

A blogra visszavárunk, és írok neked még ma e-mailt is.
És a Kifőztük Karácsonnyal kapcsolatos szavakat köszönöm, köszönjük!!!!

Maci írta...

Kedves Lekvároskukta,

épp ilyenem van nekem is. Mintha a lelkemböl beszéltél volna. Én is úgy érzem, hogy nem jó eröltetni, mert csak kedvvel, enegiával és ihlettel teli érdemes csinálni, mint bármelyik másik hobbit. Addig meg csinálunk sok más mindent, amihez épp kedvet érzünk, ha épp van rá idönk, nem? Mégis jó tudni, hogy azért ott vagy a háttérben. Ez még nem a vége, csak standby :o)

lekvároskukta írta...

Kedves vagy Lúdanyó, köszönöm!
Mindenképp jó lenne még találkozni :)

lekvároskukta írta...

Drága Szepy!
Aranyos vagy, köszi :)
Abból én sem engedek!

Én köszönöm, hihetetlen nagy munka az egész és annyira szuper ez az összefogás!

Várom a leveled!
Puszi.

lekvároskukta írta...

Kedves Maci!

Annyira örülök, hogy írtál, köszönöm!
Teljesen igazad van.
Ahogy látom, még elég sok embernél ez a helyzet, ami nem is csoda, nagyon sok minden meg is változott, de hát ez így van rendjén. Örülök, hogy itt vagy és jelentkeztél! Háttérben itt vagyok/leszek és visszavárlak...
Standby ;-)