kedd, november 30, 2010

Karácsonyházban jártam...


...és sok-sok gyönyörűséget láttam!
Mint minden évben, így idén is ellátogattunk Gödöllőre, a Karácsonyházba.
Amitől az idei év különlegesebb volt, az, az, hogy tudtam, Zsiri is ott lesz :)
Zsiri, örülök, hogy ott voltál és megismerhettelek :))

Az egész gyönyörű volt, mint mindig!
Azért 1-2 apróságot sikerült venni, pedig dugig vagyunk díszekkel.
Az adventi koszorúnkat is itt szereztük be.
Olyan szépek voltak, képtelenség volt ellenállni, ráadásul semmilyen alkatrészem nincs most az efféle barkácsoláshoz, pedig amúgy szeretem csinálni.

Úgyhogy, aki teheti, menjen el, kár lenne kihagyni, és hétvégén is nyitva van.
Ja, és az árak is nagyon barátságosak ;-)

Hoztam egy csomó képet, lehet gyönyörködni!

Boldog várakozást mindenkinek!































12 megjegyzés:

egycsipet írta...

Itt aztán van választék! Nagyon hangulatos. :))

lekvároskukta írta...

Szia Egycsipet :)
Hát igen, nem véletlen megyünk minden évben :)
Annyi minden van, hogy a bőség zavarától választani sem tudok sokszor!

Ritmus írta...

Gyönyörű képek, így aztán lehet hangolódni az ünnepre..

lekvároskukta írta...

Ritmus, köszönöm :))

Ildinyó írta...

De jó, de jóóó! Itt aztán egy jó darabig el tudnék molyolni és nézelődni!!! :D Ez maga a kánaán! :) Imádom az ilyen helyeket! Köszi, hogy megmutattad!

lekvároskukta írta...

Ildinyó, igazán nincs mit :)
Megéri elmenni!

L.Krisztina írta...

Na jó most már ezt nekem is látni kell :)

lekvároskukta írta...

Majd mondd el, hogy tetszett :)

Zsiri írta...

Szia Lekvároskukta :)

Itt is szeretném elmondani, hogy mennyire örülök, amiért tudtunk személyesen is találkozni :)
Nagyon örülünk, hogy idén is sikerült úgy berendeznünk, hogy ismét elnyerte a tetszésedet :)

Puszi
Zsiri

Gizi írta...

Csodaszép képeket hoztál, kár hogy mi elég messze vagyunk és nem tudok elmenni nézelődni. A találkozóra meg egy kicsit irigy vagyok.:))) Szuper lehetett megismerkednetek személyesen is.

lekvároskukta írta...

Zsiri Sziaaaa :))

Én szintúgy nagyon örülök :)))

Jó sok munka van benne, szuperek vagytok ;-)
Legszívesebben az egészet hazavittem volna :)

Puszillak! LK

lekvároskukta írta...

Szia Gizi!
Köszönöm szépen!
Tényleg kár, hogy messze vagy...
Jövőre mindenképp tervezz egy olyan programot, hogy Gödöllő fele vigyen az utatok ;-)
Köszönöm, hogy benéztél!