szombat, február 19, 2011

Csipkerózsika



Legalábbis úgy érzem magam, mint a címben említett mesehős.
Éppen itt az ideje az ébredésnek, azt hiszem.
Valahogy így alakultak a dolgok, de azért azt már tényleg gáznak tartottam, hogy még mindig a Karácsonyi bejegyzésem figyelt a blogon.
Pedig nagyon jól indult az év, megnyertem Rilla játékát, mint pótnyertes, hiszen az eredetileg kihúzott személy nem jelentkezett, hát így lettem én a kiválasztott :))))
Nagyon köszönöm kedves Rilla (a többi kedves apróságot is), csodás a baba, jó helyen van, amint azt a kép is bizonyítja, és már barátot is talált magának :)

A 2011-es Kifőztük Karácsonyi különszámában is benne leszek, már meg is van, hogy milyen étellel :))
Így is adós vagyok még a tavalyi számban megjelent recepttel, de pótolom hamarosan.
Terveim szerint már gyakrabban fogok jelentkezni.
Az új olvasóimat szeretettel köszöntöm, természetesen a régiekkel együtt és köszönöm, hogy olvastok!!!



6 megjegyzés:

m írta...

Mi meg örülünk hogy itt vagy és gratulálok a csodás nyereményhez!

Ami írta...

Úgy örülök, hogy végre írtál Kuktácska!!!
A Rilla baba gyönyörű és milyen boldog lehet, hogy kisbarátokat szerzett nálad :)

Jópár poszttal lejjebb, kaptál egy díjat/baráti ölelést is tőlem (majd nézd meg légyszi).

Kívácsnian várom a Kuktarózsika felébredésével járó posztokat :))

szepyke írta...

Gratuláááááááálok!:))))

lekvároskukta írta...

Merci, köszönöm szépen, nagyon kedves vagy!

Ami, örülök nagyon, hogy benéztél, köszönöm :))
Sehol sem találom a baráti ölelésedet :(
Kuktarózsika....:)))))

Szepy, kösziiiiii :)))

Zsiri írta...

Szia LK!!! :)

Dejó, hogy itt vagy, már nagyon vártalak, mostanában én se vittem túlzásba a posztolást. Jó látni újra :)
puszi!

Lekvároskukta írta...

Szia Zsiri :))

Köszi, nagyon aranyos vagy!
Téged is jó látni!
Puszi: LK