szerda, február 23, 2011

Teás poszt / Téli fűszerezésű gyümölcsteakeverék



Megint egy teát hoztam nektek, amit szerintem mindenképp érdemes kipróbálni.
Téli fűszerezésű tea, ami a következőket tartalmazza: mazsola, alma, hibiszkusz, csipkebogyóhéj, narancshéj, papaya kocka (rossz már nem lehet :), ananász kocka, mandula, feketeribizli, áfonya, bodzabogyó, csillagánizs, fahéj, aroma.
Mit mondjak, valami eszméletlen finom. Olyan mintha egy finom puncsot kortyolgatnánk.
Én természetesen szigorúan mézzel ittam/iszom, és imádom.
Még tart a tél, úgyhogy biztos lehet kapni.
Beszerzési hely: Müller

Jó teázást :)






A végére pedig, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az alábbi teákat üldözöm már elég régóta...
Nagyon megköszönném, ha valaki látja őket valahol, akkor szólna nekem egy kommentben.
Köszönöm!




5 megjegyzés:

Ami írta...

Micsoda fotók!
Lehetek a vendéged egy teára? :)))

Lekvároskukta írta...

Drága Ami!
Akár kettőre is ;-))
Köszönöm, aranyos vagy!
Egészségedre :)

Tücsök Bogár írta...

A MOM parkban van egy Anita Delicat nevű üzlet, nekem úgy rémlik, hogy ott voltak ezek a teák. Mindenesetre én ott szoktam bevásárolni a kedvenc teáimat. Mert mi is nagy teások vagyunk. :)

Lekvároskukta írta...

Szia Tücsök :)

Hú, nagyon köszi ezt az infót, örülök, hogy mondtad!!!!
Meg fogom nézni mindenképp.
Ha meg nagy teások vagytok ti is, nézz körül, van fent már egynéhány tea a blogon.
Köszi, hogy benéztél ;-)

Ami írta...

Kedves KuktaCsipkerózsika :)

Kapsz tőlem "egy jó szót" , kérlek nézz be hozzám :)