péntek, augusztus 12, 2011

Termékajánló - kókuszvíz


Régebben már ódákat zengtem a kókuszvízről, s akkor írtam azt is, hogy Magyarországon sajnos nehezen hozzáférhető.
A minap örömmel vettem észre, hogy már a DM is árul -méghozzá az Alnatura család tagjaként- kókuszvízet.
Praktikus dobozban, szívószállal.
Az ára 479.- volt, ha jól emlékszem.
Remélem, ezentúl mindig elérhető lesz, hiszen nagyon egészséges.
Legyengült immunrendszerre kifejezetten jó, ráadásul energetizál is.
Kicsit behűtve isteni frissitő!

2 megjegyzés:

Ami írta...

Kókusztejet igen, de ezt még nem is kóstoltam, vagy natúran , kókuszból igen, és az nagyon ízlett. Ki fogom próbálni, főleg, hogy olvastam nálad, mi mindenre jó.
Örülök, hogy írtál!
pussz!

lekvároskukta írta...

Szia Ami :))
Na, igazi kókuszból az igazi ám :)
Én még úgy nem kóstoltam, csak dobozból :)
Próbáld ki így is!
Puszi!!!
Örülök, hogy írtál ;-)