csütörtök, szeptember 22, 2011

Az idei nyár kedvence


Az idei nyár nagy kedvence nálunk kétségkívűl ez a gyümölcsös joghurt volt.
Annyira egyszerű, hogy fel se tenném, de nem szeretném elfelejteni, ezért itt a helye.
Mostanában szerencsére állandóvá vált a boltok polcain a natúr görög joghurt, úgyhogy szinte minden héten veszek is belőle egy nagy dobozzal.
A joghurton kívűl már csak gyümölcsre van szükségünk, meg egy kevés nádcukorra, vagy mézre.
Tuti befutó lett az áfonya-szeder párosítás.

A joghurtot jól kikevertem és félretettem.
A gyümölcsöket megmostam, beletettem egy kislábasba, nagyon kevés nádcukorral megszórtam és összerottyantottam.
Lehűtöttem, majd a natúr joghurttal poharakba rétegeztem.
Nem árt neki még egy kis idő a hűtőben, aztán fogyasztható is.

Nagyon finom, egészséges, szezonjában még eperrel, málnával is szuper!

5 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Nagyon jó, hogy feltetted ide!!! Kipróbálom, mert a bolti "gyümölcsös" joghurtok katasztrofálisak! Köszi az ötletet!

m írta...

Kipróbálás lesz belőle, kislányom kedvence a görög joghurt... Köszönöm!!!

lekvároskukta írta...

Lányok, akkor már megérte feltenni :)
Köszönöm és egészségetekre!

Flögi írta...

Jól néz ki. A görög joghurot pedig nagyon szeretem. Én tegnap csináltam hasonlót, natur biffidusos joghurtból és mélyfagyasztott vegyes erdei gyömölcsökből, egy kis kakukkfűmézzel keverve.

lekvároskukta írta...

Köszi Flögi! A Tied is milyen finom lehetett :)
Kakukkfűméz....hmmmm.